top of page

VILKÅR | BETINGELSER | INFO OM KJØP

Ta kontakt med oss på info@anaplasisbeauty.no så sender vi en returlapp. Retur koster 59,- og produktene må være i original emballasje. 

Ønsker du å gjøre en retur?

Hvor mye koster frakt?

Alle kjøp over 500 kroner får automatisk 0,- i frakt. Trykk handlekurv etter å ha lagt varer til verdi av 600,- for å se fri frakt

Se alle våre frakalternativer HER

14 dagers returrett

Det er 14 dagers returrett på alle uåpnede og ubrukte varer

Så snart vi har mottatt varen ubrukt, gjør vi en retur til samme kontonummer som du brukte til å kjøpe. Ev. om du ønsker tilgodelapp, si ifra til oss

Reklamasjon og refusjon

Vi gjør vårt aller beste for å pakke produktene godt, mottar du en ødelagt vare. Ta kontakt med oss snarest, send bilde, så sender vi et nytt produkt eller tilbakebetaler beløpet.

Hvordan kan jeg endre en bestiling?

Ta kontakt med oss på info@anaplasisbeauty.no

Når kommer varen igjen på lager?

Trykk på "forhåndsbestill" eller ta kontakt med oss på info@anaplasisbeauty.no, så sier vi ifra snarest varen er på lager

Må jeg betale for toll?

Nei. Vi har varelager i Norge, og alle produktene sendes fra Norge, prisene er inkludert toll.

Hvordan kan jeg betale for varene?

Vi bruker stripes. Du kan bruke visa eller mastercard.

Jeg ønsker å kjøpe gavekort

Gavekort kan kjøpes HER

Hvordan bruker jeg gavekort?

Skriv inn koden i kassen

Hvor legge er gavekortet gyldig?

1 år fra da du får den tilsendt på epost. Dato for gyldighet skal stå på gavekortet.

SALGSVILKÅR

Firmainfo

Organisasjonsnummer: 927 933 608
Firmanavn: Anaplasis AS

Telefon: 98 13 02 00
Epost: info@anaplasisbeauty.no

Betaling

Hos oss kan du betale med Vipps (snart), Stripe eller direkte via terminal i salongen.

Levering

Hent selv hos oss i salongen eller bestill med levering 
og få varene levert innen 3-7 virkedager.

Angrerett

14. virkedagers angrerett. Mer info om retur se over.

Kjøperen har lov til å utføre en forsvarlig testing av varen for å undersøke dens art, egenskaper og funksjon uten å miste angreretten. Hvis testingen går utover det som er forsvarlig og nødvendig, kan kjøperen holdes ansvarlig for eventuell reduksjon i verdien av varen. Selgeren må refundere kjøpesummen til kjøperen uten unødig opphold, senest innen 14 dager etter at selgeren har mottatt beskjed om at kjøperen ønsker å benytte seg av angreretten. Selgeren har rett til å holde tilbake betalingen til han har mottatt varene fra kjøperen, eller til kjøperen har dokumentert at varene er returnert.

Mangel ved varen

Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning  fra selgeren. Reklamasjon til selgeren bør skje skriftlig.

Ved eventuelle mangler på produktene kjøpt hos oss har du som kjøper flere alternativer tilgjengelig. Du kan enten kreve at mangelen rettes eller at det blir levert tilsvarende produkt. Vi forbeholder oss retten til å motsette oss kjøperens krav dersom det medfører umulige gjennomføringer eller urimelige kostnader for oss som selger. Retting eller omlevering vil bli gjennomført så raskt som mulig, og selger har normalt ikke rett til å gjennomføre mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel.

Dersom varen ikke blir rettet eller omlevert tilfredsstillende, har du som kjøper muligheten til å kreve et passende prisavslag. Dette innebærer at nedsatt pris skal stå i forhold til avtalt pris, og hvor varens verdi i mangelfull stand er viktig å vurdere. I noen tilfeller kan prisavslaget også settes lik mangelens betydning for deg som kjøper. Som kjøper har du også rett til å heve kjøpet dersom mangelen ikke blir rettet eller omlevert, og mangelen anses som vesentlig. Vi som skjønnhetsbutikk forplikter oss til å håndtere eventuelle mangler på en profesjonell og effektiv måte, slik at du som kunde blir fornøyd med ditt kjøp hos oss.

 

Konfliktløsning

Eventuelle klager må rettes til selgeren innen rimelig tid i samsvar med punkt 9 og 10. Partene bør forsøke å løse eventuelle uenigheter på en minnelig måte. Dersom dette ikke er mulig, kan kjøperen kontakte Forbrukertilsynet for mekling på telefon 23 400 600 eller via www.forbrukertilsynet.no. Hvis du ønsker å inngi en klage og er en forbruker bosatt i et annet EU-land, kan du også bruke Europa-Kommisjonens klageportal på http://ec.europa.eu/odr.

bottom of page